TERMENI ȘI CONDIȚII PENTRU EFECTUAREA PROGRAMĂRII ȘI PLATA AVANSULUI

Prezenții Termeni și Condiții reglementează procesul de rezervare a unei date pentru procedura de implant de păr oferită de Clinică și plata avansului aferent acestei rezervări.

Art. 1: Plata avansului și efectuarea programării

1.1. Prin plata avansului părțile confirmă rezervarea unei anumite în vederea efectuării procedurii de implant de păr.

1.2. Suma achitată cu titlu de avans pentru rezervarea datei în beneficiul exclusiv al Pacientului este de 10% din costul procedurii de implant de păr care urmează a fi realizată în beneficiul Pacientului.

Art. 2: Efectul plății avansului

2.1. Plata avansului are ca unic efect rezervarea provizorie a datei intervenției în calendarul de intervenții al Clinicii.

2.2. Simpla plată a avansului și rezervarea datei nu constituie încheiere a contractului de prestări servicii medicale între Clinică și Pacient și nu creează pentru Clinică nicio obligație de a presta serviciile medicale, cu excepția obligației de a păstra data rezervată conform termenilor de mai jos.

Art. 3: Obligația Pacientului de a semna contractului de prestări servicii medicale

3.1. Ulterior confirmării încasării avansului, Clinica va transmite Pacientului, prin e-mail la adresa comunicată de acesta, draftul Contractului de prestări servicii medicale.

3.2. Pentru confirmarea definitivă a programării și pentru ca obligațiile specifice prestării serviciilor medicale să ia naștere în sarcina Clinicii, Pacientul are obligația de a semna contractul și de a-l transmite prin e-mail clinicii la adresa drfuecluj@gmail.com.

3.3. Pacientul are obligația de a transmite contractul semnat către Clinică, cel mai târziu cu 30 (treizeci) zile calendaristice înainte de data programată pentru intervenție, iar nerespectarea acestui termen poate conduce la anularea programării.

Art. 4: Procedura în cazul netransmiterii contractului semnat de către Pacient Clinicii în termen.

4.1. În cazul în care Pacientul nu transmite Clinicii contractul semnat în termenul specificat la Art. 3.3., Clinica va notifica Pacientul prin e-mail sau SMS, informându-l despre neîndeplinirea obligației și acordându-i un termen suplimentar și final de 24 (douăzeci și patru) de ore, calculat de la momentul transmiterii notificării, pentru a remedia situația prin trimiterea contractului semnat.

4.2. Dacă nici la expirarea termenului suplimentar de 24 de ore, Pacientul nu transmite contractul semnat către Clinică, programarea se anulează.

4.3. În acest sens Clinica va transmite Pacientului o informare prin e-mail prin care îi va comunica anularea programării.

4.4. În această situație avansul achitat de Pacient conform Art. 1 nu se restituie, fiind reținut de Clinică cu titlu de despăgubire pentru indisponibilizarea intervalului de timp rezervat și pentru costurile administrative generate. Această clauză are valoare de clauză penală acceptată de Client prin plata avansului.